Assalamualaikum 

Cambodia Muslim Holiday Travel adalah sebuah syarikat pelancongan 100% milik Orang islam dan berpengalaman luas di dalam menguruskan pakej-pakej muslim di Negara kemboja. Kami percaya industri pelancongan semakin memainkan peranan yang penting dalam menjana ekonomi negara.

Niat murni kami adalah untuk memastikan perkhidmatan dan layanan diberi adalah yang terbaik kepada setiap pelanggan kami serta merapatkan hubungan di antara pelanggan kami. Di samping itu juga memberi perkhidmatan pada kadar harga yang mampu. Kenapa Pilih Kami ?

Di Cambodia Muslim Holiday Travel kakitangan kami adalah terlatih untuk mengendalikan pakej-pakej pelancongan yang kami tawarkan seperti di kemboja dan juga di Vietnam. Kakitangan kami kebanyakannya adalah terlatih dalam bidang pelancongan dan berpengalaman untuk mengendalikan kumpulan-kumpulan insentif ke destinasi yang anda inginkan. Sejajar dengan perkembangan industri pelancongan di negara ini.

Cambodia Muslim Holiday Travel berusaha untuk memberi perkhidmatan kelas pertama kepada semua golongan masyarakat di mana kami memastikan semua pakej yang disediakan oleh kami berasaskan pakej muslim. Pelbagai Komen dan pengiktirafan yang amat baik telah kami terima dari pelanggan kami, ini menunjukan bahawa kami adalah agensi pelancongan yang terbaik dan boleh dipercayai. Komen Dari Pelanggan Kami 

Website: www.CmhTour.com/
Website: www.MisiKemboja.com/
Email::   cmh.holidays@gmail.com
Email::   cmh.holidays@yahoo.com
Mobile:  +855 17 889 234 { Ustaz Yahya Cambodia }
Mobile:  +855 78 5050 48 { Ustaz Yahya Cambodia }
Mobile:  +855 15 69 7997 { Ustaz Yahya Cambodia }